10 Januari


Okej.
Dagen gick inte alls som planerat.
Inget plugg.
Ingen joggingrunda.
Men jag fixade grejer så att jag kan leva ett nyttigt liv.
På dagarna iallafall.
Kvällarna ska det ätas mat som vanligt.
Haha.
Sen fixade jag mina p-piller.
Som förövrigt har börjat kosta pengar.
Skulle egentligen varit gratis fram till jag var 21.
Men nä, regeringen hade ändrat på detta.
Så nu kostar dem också.
Kunde bytat till gratis piller, men varför göra det när man trivs med de gamla.
Än så länge iallafall.
I och för sig kostar det bara 286 kr tror jag.
Inte så dyrt, inte för ett år.
Tänk om man blivit gravid istället.
Det hade varit mycket dyrare.
Haha.
Btw, har operation göra-om-i-köket börjat.
Vi får väl se hur det slutar.
Hoppas och på att det är en one of a hell Kruka!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sjukt nyfiken på den där krukan jag med!

2012-01-12 @ 20:34:26
URL: http://mygreatmove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0