Rörlighet


Step.
Kul träning.
Men vad som hände med min koordinationsförmåga idag kan man diskutera.
Och min kondition?
Jaja, jag hittar det nog någonstans igen.
Men just nu sitter jag och har lite smått åmgset.
Började en skriva på min inlämningsuppgift.
Ganska nyligen.
Visst har jag kommit en bit.
Fast just nu pallar jag inte skriva mer.
Roligare att skriva på denna meningslösa blogg (y)
Och det säger ganska mycket.
Imorgon ska jag ta mig i kragen och gå upp lite tidigare.
Tror jag.
okej jag SKA gå upp tidigare.
Och skriva färdigt den.
Sen är det bara till att börja plugga.
Till tentan på fredag.
Längtar verkligen till fredag.
Halloweenparty IGEN.
LÖV IT!
Nä, nu blev det för långt.
Jobbigt att läsa långa blogginlägg ju.

Kommentarer
Postat av: rååå

go, go, goo olivia,

its your birthday



näääää

men ändå :D

2011-10-31 @ 19:06:08
URL: http://ronjamissler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0